We don't know how we got into this mad situation. Only doing things out of frustration

Har sett att Tyler Wards musik finns på spotify :D I april så skrev jag ett inlägg om han :) det hittar ni här.

För övrigt sitter jag i soffan med datorn i knät och har träningsvärk i magen. Inte kul när man måste resa sig upp för att nå mackan som ligger på bordet en meter bort :) Och när jag skrattar känns det som om magen kommer sprängas. Kul...

Idag ska jag ta tag i läxböckerna som ligger på rummet, alla grejer som ska kastas/ges bort/läggas på ett annat ställe ska jag också försöka komma nån vart med :) Kan knappt komma fram till sängen längre. Och så måste jag fixa mina naglar, dom ser rent ut sagt för jävliga ut :) Om jag ska hinna göra det här innan träningen ikväll så ska jag nog börja nu.

UT GÅ!

Kommentarer
Postat av: Merima

sv: ja tävlingen är avslutad. Jag kontaktade vinnaren via mejl.

kram / Merima :)

2010-11-04 @ 22:32:50
URL: http://gunbitch.blogg.se/
Postat av: claudia

fin header du har:)

2010-11-06 @ 11:33:50
URL: http://claudiahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0