The sun always shines on TV

Vaknade för nån halv timme sen ungefär. Ska äta frukost och klä på mig. Sen blir det att ta reda på allt som ligger och skräpar i mitt rum. Hoppas jag får i alla fall lite hjälp av mamma :) Jag har en hel hög med skolgrejer från 7:an och 8:an och saker jag gjort i trä/sy slöjden. Vet inte vart jag ska göra av det. Slänger det väl, det är ju inte direkt fina saker jag tänker använda ;)
Ikväll ska vi åka och möta pappa efter att han slutar jobbet och kolla på nya tapeter till mitt rum!! :D När jag satt och kollade i gamla fotoalbum så såg jag en bild från när vi tapeserade förra gången (med rosa hjärttapeter) så jag har haft de i 7 år. Det är länge. Då var jag en 8-åring som älskade hjärtan :)
Efter det ska vi äta på en restaurang :)
Håller på och tömmer min kamera och har märkt att jag inte ens har lagt ut bilder från när Elin och jag var hemma själva för typ två helger sen :o Kommer lägga ut bilderna när jag har lust :)

Fixade naglarna igår, syns inte så bra på bilderna vad det föreställer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0