Mariebergs galleria

Blev väckt vid åtta nån gång och klockan tio åkte vi till Mariebergs Galleria i Örebro :D Kom dit halv elva och gick runt i massa affärer, jätte kul! Men när jag kom hem var jag skapligt trött och hade ont i fötterna. HAHA. Köpte bland annat det här: (+ två linnen och nåt mer?)

Halsbandklocka, gina tricot, 179:-

Halsduk, Lindex, 80:-

Maskara, Kicks, 169:-                                                                                             "Afrokam" med handtag, kicks, 25:-


När jag kom hem bytte jag till myskläder. Allt jag har på mig på bilderna är nytt :)
Halsbandsklockan och halsduken + Mjukisbyxor, Cubus, 199:- och långärmad tröja, Cubus, 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0