Inombords skriker jag av glädje

Dagen har bestått av lab i kemi, dans i dazzet, film om 1:a världkriget och åkte en tom buss helt själv i en timme vilket inte var det roligaste. Innan gick jag och Mathilda hem en sväng till Mathilda och sedan ner till stan, där köpte jag bomullstussar och sen fick jag skynda mig att hinna med den tomma bussen... Han var t.o.m. tvungen att fråga mig om han skulle svänga höger eller vänster en gång, HAHA, knasig kille. Tur att jag kunde vägen för annars vet man inte vart man kunde ha hamnat. Han sa i alla fall tack för hjälpen när jag gick av :)
Nu blir det lite plugg och sedan kanske jag sätter mig framför braskaminen som jag tände när jag kom hem och stickar lite som den lilla tant jag är :)
Förresten, pappa har satt upp hälften av tapeterna :D
PUSS


Höstbild på sötnosen min :) <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack mimmi :D din header är också fin!

2010-11-24 @ 18:21:49
URL: http://maastraand.blogg.se/
Postat av: elin

love you sweatypay! :D<3

2010-11-24 @ 19:44:09
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0