Hörde jag rätt? Min mormor är bäst? Ja det är hon :)

Sitter hemma hos mormor just nu. Har sovmorgon till kvart över tio imorgon, skapligt skönt! Men ska i alla fall sova här så att jag faktiskt kan ta den här sovmorgonen. Annars hade jag fått gå upp klockan sex som vanligt och åka till stan och vara inne åtta och sitta i nåt hörn och ruttna några timmar :) Skönt att jag inte behöver göra det!
Dagen har varit lite "blandad". Jag har varit glad, lite nere och sen på slutet fick jag mig ett gott skratt som jag kommer ha roligt åt riktigt lääänge ;)
Kvart i fyra tog i alla fall jag och Sandra bussen till Laggarhult och sen imorgon ska vi ta 09.55, så går väl upp nångång vid halv nio :)
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0