Hockey med Cassandra och Mathilda

Ja, idag har jag varit och kollat på hockey med Mathilda och Cassandra. Kul var det! :) Dom vann med 4-0! Men den här dagen har ju också varit lite mindre kul för jag gick upp tidigt för att hinna med en buss. Men så står jag där och väntar i en kvart på en buss som inte ens går. Jag har tydligen glömt att det var söndag och missat att 10.15 bussen inte går på söndagar -.- Då åkte jag hem igen för att åka tillbaka lite senare och ta en senare buss. Efter matchen gick vi hem till Cassandra och kollade på Valentines day :) Men fick inte se klart hela för då kom min söta mamma och hämtade mig :)
Just nu sitter jag i mjukis byxor och tänkte kolla på ett ansnitt av Halv åtta hos mig :)
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0