Hallon med choklad

Då var man klar med att hjälpa mamma med tacosen som vi ska äta snart :) Väntar bara på att pappa ska komma hem. Och bredvid mig ligger Olivias mobil som är min för (max) en vecka :D gick lite trögt i början, men har fått in snittsen nu! As kul :)
Idag körde vi volleyboll på idrotten vilket jag tycker är skit kul, det är inte ofta man gör roliga saker på idrotten liksom. Våran klass ska ställa upp med två lag på idrottsdagen. Efter skolan så följde jag med Mathilda Å hem för att vi skulle nämligen plugga! Gick bra och nu har man den där tyskan gjord :)


En gammal bild som jag tog på en efterrätt jag gjorde till familjen en gång :)

Kommentarer
Postat av: elin

MMMMMMMMMMH mumms fillibabba!!!<3

2010-11-20 @ 16:42:18
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0