Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Halv outfit och facelook.
Svart linne, blått linne, halsbandklocka + jeansleggings och kofta (inte med på bilden) Orkade inte ta nån bättre bild, har oftast inte tid på morgonen om jag ska hinna med bussen :)
Fick tillbaka no uppsatsen idag som jag skickade in till min lärare förra veckan typ. Jag har fått mitt första MVG :D Även fast det va typ Fakta: mvg, slutsats: vg och egna tankar: vg, men det stod ett MVG där i alla fall :D Annars hände det inte så mycket idag, inget ovanligt, ändå en rätt så skön start efter lovet :)
LOVE


Kommentarer
Postat av: mathilda

ojoj vilken snygging

2012-03-04 @ 17:16:59
URL: http://astrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0