❤♥●•٠·

Hittade tyvärr inga tapeter :( Ingen som skrek "kom och köp mig!" På lite dåligt humör faktiskt. Piggar upp med shopping i Mariebergs galleria i morgon :D

Dagens roligaste
Vi sitter i bilen utanför tapetaffären och väntar på att pappa ska komma. (Mindre roligt när dom släcker och stänger och vi får åka runt till andra affärer.)
Mamma säger: Nu kommer nog pappa...
Det åker förbi en blå golf. (Likadan som vi har, fast vi har en röd.)
Och dum som jag är säger jag: Fan, vilken fjuttig bil!!
Blir tyst i bilen.
Jag: Ojdå, vi har ju en sån. HAHAHAHA

Haha, märker nu att det inte är så roligt, men det va det just då ;)


Kommentarer
Postat av: elin

sv: sure! :D<3

2010-11-06 @ 13:13:40
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0