Äckligt läskigt

Dagen har spenderats med Elin :D Fotade, bakade lussekatter och sen lockade jag hennes hår för sen skulle hon åka iväg till hennes morfar som fyller år idag! Då började jag städa rummet som är typ klart :D Eller tapeterna är uppe på väggarna :) Då skulle jag dammsuga, torka av och till och med tvätta golvet, och det skulle jag tydligen göra med en trasa. Kände mig som askungen eller nåt :) Och för att få bort målarfärg och lim som droppat på golvet så fick jag en vass grej som jag lyckades göra ett hack i tummen med... Så bra är jag :)
Senare blev det att kolla på Så mycket bättre och nu kollar jag på veckans alla fyra avsnitt av halv åtta hos mig som jag missat :) De är i Piteå och jag förstår inte ens allt de säger. Liiite jobbigt :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0