burnin' up

IGÅR Glömde säga att jag vaknade klockan 12 igår! ;o eller mamma väckte mig då. Helt sjukt att jag sov i typ 12 timmar ;o haha. Och igår kom Johan ut till oss och vi hade jättekul. Vi spelade spel, haha och det brukar vi inte göra ofta så det var riktigt kul! :D jag och mamma hade gjort en kycklingpaj som räckte till alla som tur var ;) och sen kollade vi på Stefan och Krister, men jag blev besviken, det var inte lika roligt som det brukar vara.

IDAG Dagen har sett ut så här hittills : Gick upp klockan tio och åt och fixade mig. Sen började jag plugga på tyskan som vi ska ha prov på på tisdag. Riktigt jobbigt! Pluggade i alla fall ganska länge så det är jag stolt över, även fast jag pluggade nästan hela dagen igår. Slänger bort hela helgen på tyskan. :/
Ska ta hand om mig och min kropp lite senare. Lite fotvård, hårinpackning och face peeling :) Härligt!



Oredigerade bilder , igår när pappa eldade. Kolla vad grönt det börjar bli ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0