i'm blue (da ba dee da ba daa)

Idag har jag varit med BästaElin :D Vi har bakat muffins med Marabou choklad i. Riktigt gott! Vi har skrattat och haft lika roligt som vi brukar ha. Hahaha.
När jag kom hem från Elin så tog jag fram kameran och bytte om och börjde foto lite :D Jag hade kul för mig själv, haha. Men lite lättare om man har nån som fotar åt än, även om man har stativ eller inte. ;)
Klockan 19 kommer familjen Kindahl hit och vi ska grilla och ha trevligt. Vi ska kolla på gamla filmer från när vi var små för vi var på massa olika semestrar tillsammans när jag var mindre. Och jag älskar att se på dom filmerna. Nåt av det bästa jag vet! :D pusssssss<3


sockerkakssmet + marabou = Elins och mina muffins :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0