mathilda med till björkvik

Igår följde Mathilda å med mig till hem till björkvik. Vi hade riktigt kul :) Kanske blir nästa vecka också.
Idag fick vi tillbaka våra tyska prov och jag fick VG! Jag blev skit glad för jag trodde jag skulle få ig. Vi är 19 i den klassen och det var tydligen 14 av dom som hade fått ig :s haha,  men inte jag inte.
Efter skolan så gick jag och Mathilda m på stan. Först gick vi hem till henne och hämtade pengar för hon skulle köpa en mors dag present. Sen tog jag kvart över fyra bussen hem. Och så har jag pluggat lite grann till SISTA PROVET som är i morgon! Och mamma och jag tog en promenad runt spåret. Men det var sjukt mycket mygg där så det gör vi inte om.


mathilda åstand <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

vi hade roligt! på onsdag igen, right? :D <3

2010-05-31 @ 16:27:56
URL: http://maastraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0