det händer inte en gång, utan 2 3 4 5 ...

IGÅR Hann inte blogga nåt igår. Hade fullt upp hela dagen och sen på kvällen åkte jag in till stan. :) Jag gick upp rätt så tidigt i alla fall och jag hann träna och duscha innan lunchen (y) Det är nåt jag aldrig brukar hinna. ;) Sen packade jag och jag hann till och med kolla på New Moon :D
IDAG soooooooooooooool! AWESOME. Jag tror att jag till och med har blivit lite lite brun :D Säkert något som bara jag ser ;) Men det är roligt ändå. Synd bara att det är skola så man måste sitta vid sin bänk i dystra skolsalar. :( Men på rasterna är det solen som gäller!
IMORGON Jag har sett att det ska bli regn. Så himla tråkigt. Och sen ska vi ha idrottsdag nere på Backavallen också. Och det är inte det roligaste, men man slipper i alla fall lektioner och så gör man ju nåt man inte brukar göra :) Märkt att jag blivit positiv? Kanske är det vädret som gör det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0