25maj - klippning

Jag har inte alls haft tid eller lust att skriva nåt på ett tag. Men ska försöka skriva mer och göra mina inlägg lite roligare också förstås. :)
Idag har den varit en regnig dag. Det har regnat heeeeela dagen! Jätte tråkigt. På lunchen gick jag, Mathilda, Cassandra, Elias och Timpan ner till stadsparken och åt pizza där. :) Sen efter skolan hade jag tid hos frisören. Riktigt härligt att bli av med det slitna, men det blev kort ;o Hatar när det blir så.
Men nu ska jag verkligen ta hand om mitt hår :) Inte för att jag absolut inte gjorde det förut. För jag tog hand om mitt hår, men jag kan göra det bättre ;)

Igår bestämde jag mig för att börja en nyttigare liv - IGEN. Hehe, har inte lyckats jätte bra de förra gångerna, men det skadar inte att försöka igen och igen och igen ...
Jag tänkte ersätta allt godis med frukt och grönsaker och popcorn såklart, men så kom jag på också att man kan äta gurkstavar och så, men istället för dipp man köper kan jag göra en egen vitlökssås. Mycket nyttigare! Och självklart träning på det. :) Ett tips till er som också vill börja. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0