Coffee House och löpning

Tycker det har blivit dåligt med nya bilder.
På senaste tiden har jag mest bara tagit någon bild som jag har från datan och det är för att jag är lat. Jag har nya bilder i min kamera, men jag orkar bara inte koppla in sladden och trycka på typ 3 knappar -.- snacka om lat ...

Spriiiiiiiiiing. Inte lat då.
När jag kom hem från bussen tog jag på mig jogging byxor och jogging tröja oså och sprang en runda. Ca 4 km. Ganska lagom. Jag trodde jag inte skulle palla mig ut faktiskt, men så farligt var det inte :)

Coffee House med Mathilda M.
Slutade halv två idag och då drog jag och Mathilda ner till Coffee House och tog en fika. Det var både mysigt och kul :) Satt där ganska länge så jag missade första bussen, men det gjorde inget för då tog jag Elins buss istället :)


Kommentarer
Postat av: ellabolla

sv; åhh tacktack så mycket ;D !

2010-04-01 @ 13:00:20
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0