varför ska man äta frukost på morgonen?

- Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen, och försöker få i mig frukost. Men jag kom på att jag hatar att äta frukost på morgonen, det är ju lättare att äta mat tycker jag. Så varför ska frukosten komma på morgonen?

Planer för idag: Ska väl snart cykla till Elin och säga hejdå, för sen åker hon till Spanien i 2 och en halv vecka :o Jag kommer sakna henne grymt mycket! :( <3
Och jag ska göra en cheesecake idag. Har faktiskt aldrig gjort det, så får se hur det går. Cheesecake måste väl nästan vara den godaste efterrätten ;) I alla fall dom vanliga.

Första för sommaren:
Sommarens första jordgubb √
Sommarens första dopp
Sommaren första resa till havet

Jag ligger efter här :o


Kommentarer
Postat av: josefine

Hej

Jätte fin blogg! Kolla gärna in min och lämna en kommentar :)

2010-06-17 @ 11:39:08
URL: http://josefiineeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0