trööööööööött!!

äntligen hemma efter en jooobbig dag. Det har varit roligt till och från, men det som va tråkigast va på idrotten när vi sprang 5km. För att va exakt 4.7km. Jag gick ibland, men inte mycket och det var för att jag hade typ kramp/håll/ont i magen. Jag åt bara en macka och en glass på hela dagen och ändå klarade jag det bra tycker jag :) Men nästa problem var att man blev som en tomat i ansiktet ... Pinsamt!
Jätte skönt på bussen. Snackade lite med Elias och senare somnade jag nästan. Jag är verkligen dötrött!
I morgon ska Mathilda med mig hem igen :) Riktigt kul! :) Och i morgon ska vi guida sjuorna, fett kul :) Det kommer nog bli en jätte trevlig dag!


lånad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0