the lake house

- Jag har gått runt ett tag och undrat vad den där filmen hette som jag tyckte va så bra. Men jag har inte kommit på det! Nu visar det sig att den går på tv i morgon! :D Den heter "Huset vid sjön" (The Lake House) . Det är ju inte en jätte verklig film, men jag tycker den är rolig och bra ändå :) Ska helt klart kolla på den!

Sandra Bullock spelar Kate, en ensamstående läkare som just övergett sitt hem, ett fantastiskt glashus beläget på en sjö, för storstaden där ett nytt jobb väntar. Keanu Reeves spelar Alex, en ensamstående byggarbetare som flyttar in i hennes hus, som hans far en gång i tiden byggde. Kate lämnar ett brev till den nye ägaren, han läser det men… huset har ju stått tomt länge. Hur är det möjligt? När han besvarar hennes brev visar det sig snart att de två lever två år ifrån varandra. Hos honom är det 2004 men hos henne 2006.
Källa.

Går på kanal 3, klockan 21.00, Tisdag 29/6

http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/movie/thelakehouse/the_lake_house_1.jpg



Kommentarer
Postat av: lissa

jag älskar den filmen :D:D:D och sandra bullock!<3

2010-07-01 @ 23:58:37
URL: http://lissam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0