övernattning hos Elias - foton del 1

- Tack för en sjukt rolig kväll/natt! Jag är skapligt trött just nu eftersom jag bara sov knappt två timmar? När vi kom dit så tände Elias grillen direkt och vi gick runt i hans stuga och kollade runt lite. (Den va mycket större än jag trodde!) Efter att vi ätit så åkte vi ner till Virlången, och nu har jag badat för första gången i sommar!! :D Känns riktigt bra :)
FÖRSTA DOPPET √

Mer som hände under kvällen/natten: Vi va ute och gick - två gånger. Det är inte kul att gå "M - mitt-ute-i-ingenstans" Haha ;d Speciellt inte när det är mörkt ute. Vi kollade på filmer, spelade tv-spel, skrattade, spelade kubb och hade grymt kul :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0