en kaka piggar upp

Vaknade hemma hos Elin idag. Men var tvungen att åka hem nästan direkt eftersom hon skulle in till stan och kolla sin mun :p Igår kväll satt vi en stund vid datorn och kollade på Baksmällan. Såg den två gånger igår, hehe :)

Jag var nyss ute och fick en lysande idé! Jag tänkte att jag kunde pumpa cyklarna eftersom jag har klagat på det så länge. Det var den dåligaste idén någonsin eftersom jag inte klarade det, sen blev jag sur och skitig om händerna så jag gick in och satte mig här istället. Lysande, right? ;)


Roligaste scenen från Baksmällan!
(Lyssna när tigern ramlar i bakgrunden i slutet! Höj volymen!)
Scenen från filmen



Kommentarer
Postat av: Alice Linder

haha baksmällen e grymt bra :P jag diggar Alan, han e grym :P

2010-06-16 @ 11:12:55
URL: http://linderalice.blogg.se/
Postat av: elin

hahahaha världens bästa låt, helt klart ;D<3

2010-06-16 @ 22:59:12
URL: http://elinberglund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0