bilder kommer

Jag har massa bilder i min kamera som jag hade tänkt ladda upp. Men jag har inte så stor lust med att sitta vid datorn när det är över 30 grader ute. Så dom bilderna kommer någon annan gång :) Det är bilder från när jag var hos mormor och träffade Erik och sen är det bilder från när Mathilda och jag sov i tält på min tomt i natt :D Det var riktigt kul! Men det får ni i bilder snart :)

Snart när mamma och pappa kommer hem ska vi åka till Virlången och bada :D Det är fortfarnade 33 grader här utanför. Det är för varmt för att man ska kunna vara hemma utan att kunna svalka sig :)

Fast till nästa år har vi nog poooool :D Så det ska bli riktigt skönt!! :D



Nån bild bara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0