Sportlov ! :D

Det har inte hänt mycket på min blogg på ett tag, men har haft mycket att göra oså.



Va med Mathilda i spökbacken i lördags :D Jätte kul!


På kvällen hade vi "invigning" av mormors källare och spelade pingis :)


Bakade dessa i söndags. Vi va hos Gun och fikade med hela släkten och sen åkte jag med hem till mormor :)


Spökbacken med skolan i torsdags, kul! :D


Bjuder på bilden :)
Så glad för lov ! :D Idag gick jag, Elin och Filip på det nyöppnade cafét efter skolan :) Trevligt !
Nu är det äntligen loooooov och jag ska verkligen njuta och ta vara på varje dag, även om jag
ska vila upp mig för de 5 veckor som är efter lovet, sen är det redan påsklov !
Jag önskar alla ett roligt sportlov! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0