Höstbilder

• en vecka till julafton!
• haft tandställningen i exakt 1 år!

Började dagen med att ha ledarskap på idrotten tillsammans med Cassandra. Det var frivilligt, men jag satsar på höga betyg! Har börjat viljat göra det nu när det faktiskt bara är en termin kvar i 9:an. Tycker det är jätte tråkigt och sorgligt att sluta och byta klass och allt sånt. Kommer bli många tårar på skolavslutningen...
Slutade tidigare också så Elin och jag tog bussen hem tillsammans och sedan följde hon med mig hem och vi kollade på "Evan - den allsmäktige" och fikade lite. Hon åkte nyss hem så nu ska jag väl lyssna på lite musik och så.

Sitter och kollar runt på alla bilder som jag har på datorn. Rensar lite oså. Här är några höstbilder jag gillar :)



Två höstbilder



Två bilder från Idre <3



Fotade den här söta ungen också :) (Sista är oredigerad)

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

OJ! där kom visst jag ! tihi du är så söt mimmi :D:D <3

2010-12-18 @ 18:31:45
URL: http://oliviiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0