Min dag i detalj, typ...

Åkte med mamma in till skolan i morse. Skönt ibland faktiskt! Började dagen med syslöjd, (sista syslöjden i 9an!) sedan vare no och då fick jag tillbaka hemprovet. Fick G+ och jag är inte riktigt nöjd med det :( Ville göra det bättre, jag har blivit sämre i skolan känns det som, sänkt mig i minst två ämnen tror jag. Får ta tag i det rejält nästa termin :) Vi hade ett test i matten, det kändes bra men man vet ju aldrig.. Och vi hade inget tyska tror vi, läraren kom inte på 10 minuter så alla gick :) Väntade på Matilda med Mathilda och sen gick jag ner på stan och köpte några julklappar. Åkte buss hem, gick hem med Jossan och sen åt jag hos farmor och farfar. Nu när jag kommit hem har jag stickat, pluggat matte, druckit ett glas vatten och ätit en mandarin. Har suttit på en värmedyna hela kvällen också, aaaaaas skönt!

Saknar den här bruttan! <3





Kommentarer
Postat av: elin

Aj löööw yo :D<3

2010-12-13 @ 21:20:44
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0