Julafton!!

Vaknade av att mamma kröp ner i min säng vid nio ungefär. Sedan var det upp och leta efter lappar och mina paket! Vi har alltid gjort så att mamma och pappa skriver lappar och då får man en lapp som leder till en annan lapp o.s.v och till slut så ligger julklapparna framför ögonen på en! :D I år hade pappa skojat till det så jag fick gå ut och in och ut och det var KALLT!


Bok och "annat" av Elin :D


Puls/Tidtagarur klocka, Parfym och Eclipse! :D Av mamma och pappa!


Pengar till TV! (Plus en Knasen tidning (Min favorit serie för er som inte vet))


Ikväll kommer mormor, Bosse, Erik, Johan och Gun! Då blir det ännu mer julklappar och julmat!
JAG ÄLSKAR JULAFTON :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0