JAG HAR KVAR MITT VG!

I tyska!! Och i svenskan :) Och sen har jag ju fått reda på att jag sänkt mig i kemi :( men jag frågade idag hur jag kunde höja mig igen och hon gav mig ett tips att jag kunde göra ett prov nästa termin på kemi :) På det ska jag göra och då ska jag plugga järnet! I stort har dagen varit bra tycker jag och jag längtar mer och mer till jullovet, men framförallt till julafton :D Har lite smått panik eftersom jag inte handlat klart alla julklappar, men det tar jag nog på måndag.
Sitter just nu med en chokladtomte framför kaminen och lyssnar på julmusik! Härligt eller vad? :)

5265552933_0f10e66078_z_largeTumblr_ldim25fwcz1qd5zqzo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0