26 december

Dagen har bjudit på ännu mer julmat (kommer få äta i flera dagar för det tar aldrig slut..) eftersom kusinerna och farfar och farfar kom över nu på "kvällskvisten" :) Och jag har suttit framför tv:n i stort sätt hela dagen! Det har varit Bilar, Hajar som Hajar, Happy Feet, En natt på museet, mr Beans semester och Mr and mr smith! Har inte kollat på alla, men kollat lite fram och tillbaka, eller hur man nu säger :)

Ligger just nu i sängen och jag lyssnar på lite musik och kollar runt på bloggar. I morgon blir man nog väckt tidigt för jag tror vi bestämde igår att vi ska in till någon stad och köpa tv till mig!! (WIHOO) och jag har behövt vinterskor länge så hoppas jag hittar några :) Lite kläder kanske man kan köpa om man hittar några också!




Kommentarer
Postat av: elin

ÄLSKAR DIG OCKSÅ!! :D<3

2010-12-26 @ 12:48:10
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0