Skola

Andra dagen i skolan idag då :) Helt okej! Kul att träffa vänner :) Schemat är rätt bra, har inte jätte mycket att klaga på. Det värsta med att börja skolan är att man inte får sova så länge man vill och lägga sig rätt tidigt, och när man kommer hem så har man fortfarande ingen fritid om man har läxor man måste göra och jag är oftast väldigt trött när jag kommer hem. Men det är ju inte bara jag som måste stå ut. Det bästa är att träffa vänner och så fick jag överskåp :D Haha!
Fredag i morgon! Greeeeeeeeat!


Nån bild bara

Kommentarer
Postat av: Ebba

Svar: Headern har jag gjort i tre olika program faktiskt! Jag har använt mig av både Picasa 3, GIMP 2 och Photoscape. Dom "vridna" bildern + texten fixade jag i photoscape, hjärtat i gimp och bakrunden och dom två raka bilderna satte jag ihop i picasa :)

2010-08-19 @ 18:25:20
URL: http://ebbahelene.blogg.se/
Postat av: elin

sv: älskar dej också :)<3 sötis på bilden!

2010-08-19 @ 19:20:09
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0