Mår dåligt, är arg och hungrig ....

Blir inte så mycket inlägg i veckan, är så himla trött så orkar helt enkelt inte. Just nu sitter jag i min sjukt snygga tröja (pappas) och har laddat hem en webbcamera eftersom den inbyggda inte fungerar :S Vet inte varför ...? Har också blivit förskyld vilket suuuuuger! Jag ska ju till Idre, jag får inte vara sjuk! Men hinner förhoppningsvis bli frisk. Har gått och lagt mig typ vid nio hela helgen och tar näsdroppar och allt.

I fredags följde elin med mig hem och sen åt hon här och vi kollade på några one tree hill avsnitt :)
Igår var vi hos mormor eftersom hon fyller år i dag :)

Och nu blir jag arg , för korten man tar med webbcameran inte går att ladda upp! :@ Tar bort programmet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0