Längtar till idreeeee

På lördag vecka 35 åker vi till idre! :D Så jag går alltså i skolan 2 ½ vecka innan. Känns skönt att ha något roligt att tänka på när skolan drar igång :) Det är så himla härligt i idre. Typ tränar och är ute i naturen varje dag :) Verkligen en upplevelse! Vi brukar bestiga ungefär två berg varje gång. Lite tjatigt när det blir samma berg, så i år kanske vi åker över till Norge och tar ett annat berg!

Här är en bild på stugan vi ska bo i. När vi är där är det självklart inte snö :)
De andra två bilderna är från google. Tänkte göra ett inlägg med mina bilder från idre sen tidigare som jag tog med min förra kamera, men får se när det blir :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0