halv död.

Vaknade för ungefär en timme sen! Sov med öppet fönster så kan ha vaknat av åskan ;) Men jag gick upp i alla fall! Och nu är jag lite halv död känns det som.

Igår va jag med Alexandra och Elin. Vi gick ner till sjön och fotade :) Jag lägger upp några stycken senare när jag har fått dom :) Några finns redan på Elins nya blogg :)

Jag har gjort små ändringar på bloggen, men vet inte riktigt hur jag vill ha det än, men det kommer komma mer nytt. Och en ny header ska jag nog göra. Lägger nog lite mer tid på den än den jag har nu ;)

Kram

ÄCKLIG ! (p.s det är en riktig)

Kommentarer
Postat av: elin

fyy faaaan! :o<3

2010-08-17 @ 11:07:10
URL: http://lelleelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0