fredag den trettonde

Fredag den trettonde sägs ju ge otur, men jag tror inte på det. Det är som en helt vanlig dag ju :) Och jag har inte mer otur än vanligt. Haha :)

Just nu håller jag på att städa och lyssnar på musik på Spotify! :) Tog en paus och skriver ett inlägg. Jag vaknade halv tio idag och gick faktiskt upp. Jag har inte ätit frukost än och är riktigt hungrig, men jag är riktigt lat och orkar inte göra i ordning nånting att äta ;)

Ikväll,  om det är bra väder, ska vi till Stendörren och ta med mat från Rökeriet och äta där :) Ska baka chokladmuffins som  vi ska ta med också :) Hoppas det inte är så mycket kallare i vattnet än förra gången för då var det riktigt kallt ...

Kanske har jag lite otur för nu funkar inte webbcamen :S


Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack :) japps det är det :)<3

2010-08-14 @ 20:45:23
URL: http://elinberglund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0