tandställning igen

Första skoldagen. Jobbigt denna vecka eftersom jag måste läsa ut en bok till i morgon och jag har inte ens kommit halvvägs :s (och nu sitter jag här, ooup!) sen ska matte diagnosen in denna vecka och det innebär att jag måste jobba flera sidor på typ 3 dagar. och vi har ett stort prov på fredag i so:n. + några glosor i tyskan. Låter kul va?

Idag hade jag bara 1½ lektion för sen skulle jag till tandläkaren och ordna tandställning i underkäken också :( jag tog en alvedon för några timmar sen som inte hjälpte nånting. Har asont i hela munnen. Inte kul!

Snart ska jag cykla och möta Elin vid bussen :) Hon kanske kan göra mig på bättre humör :D<3
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: eliin

älskar dig tjejen, och du är skitsnygg - med eller utan tandställning! :D<3

2010-04-13 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0