onödig fakta

Nu är jag hemma från träningen. :) Jätte rolig träning idag tycker jag. Gick superbra också. :) Någon mer som tycker som jag?

I morgon ska vi som sagt till Stockholm med 8:orna i D-laget. Jag tror det kommer bli kul i alla fall. Hoppas på det. :)

Så här ser morgondagen ut:
11.45 - Elias kommer och hämtar mig här hemma och vi åker till Katrineholm. :) Betyder sovmorgon! (y)
12.30 - Samling i sal 18 för avprickning.
13.00 - Bussen går mot Stockholm.
15.00/15.30 - Avsläppta vid Berzeli Park. Då får vi ungefär en timme på oss att äta lunch någonstans. ;)
17.00 - Rundvandring på Dramaten. Efteråt får vi en kycklingsallad ;)
19.00 - Då börjar teatern. (Pygmalion) Slut typ 22.00
Vet inte när bussarna går hem, men en av dom åker genom björkvik och är där ungefär 00.00 :)

Kommentarer
Postat av: eliin<3

vet inte om träningen gick så bra för mej ;) haha synd att det bara är en gång kvar :(<3

2010-04-30 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0