lååångfredag

Lovet startar med en löprunda.
Vaknade runt 9 och var JÄTTEGLAD. Det är ju looooov :D Åt lite frukost och efter nån timme eller så gav jag mig ut på en löprunda. Jag är faktiskt stolt över mig själv för jag har tränat varje dag sen i onsdags och ska göra det i morgon också , haha :)

Fika hos gammelmormor.
Om en timme, klockan tre, ska jag och mamma åka till Gun och fika. Vet inte om Daniel ska med också, men det får vi se ;) hahah, pappa ska iaf inte med, han är ute med "gubbarna" på långfredagstur. Verkar tråkigt, men han blir helt lycklig ... :p

I torsdags.
En härlig dag. Efter skolan gick jag och Elin på stan en stund. Jag hade beställt två kort som jag förstorat. Bland annat den här nedan. Det blev jättefin i större storlek. Sen köpte jag en present till mamma som fyller på tisdag också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0