jodå, ganska trevligt ;)

Bilderna från när elin och jag var ute och fotade i onsdags kväll kommer lite senare.
En annorlunda fredag idag tyckte jag. Först regnade det, sen gick det över till snö och nu är det vår och sol? Vad är det som händer ? Jag längtar tills det blir varmare ute och man kan gå i short och linne :D
Sen har den här veckan varit jobbig med massa läxor och nu är allt avklarat :D Vi hade so prov som gick bra tror jag och svenska redovisning som också gick bra. Härligt!
Efter skolan följde jag med elin hem och vi spelade sims ;)
Ikväll ska jag kanske kanske kanske löpträna. Beror på om jag orkar och har lust ;) Kanske inte blir distanslöpning, tar nog och kör en kort sträcka och efter några interwaller. Varierar lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0